.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روسای ستادطرح آرامش بهاری درمازندران منصوب شدند

با نزدیکی به آغاز طرح آرامش بهاری رئیس و دبیر ستاد این طرح در مازندران منصوب شدند.

به گزارش شمال نیوز از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، براساس احکام صادره از سوی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، با اجرای طرح آرامش بهاری در مازندران اعضا و روسای کمیته‌های اجرایی این طرح در مازندران باید مشخص شوند.
از این رو حجت الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران فعالیت خود را به عنوان رئیس ستاد طرح آرامش بهاری در مازندران آغاز می‌کند.
همچنین مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در حکم جداگانه‌ای حجت الاسلام ابراهیم حیدری را به عنوان دبیر ستاد برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در مازندران منصوب کرد.
روسای کمیته‌های طرح آرامش بهاری در مازندران منصوب شدند

با صدور حکمی از سوی حجت الاسلام علیزاده، روسای کمیته‌های طرح آرامش بهاری در مازندران منصوب شدند.

          
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، با نزدیکی به آغاز طرح نوروزی آرامش بهاری، حجت الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با صدور حکمی مسئولان طرح نوروزی آرامش بهاری در مازندران را منصوب کرد.
حجت الاسلام علیزاده در حکمی مجتبی باقرزاده را به عنوان مسئول کمیته وقف‌های جدید، فهیمه کریمی را به عنوان مسئول کمیته فناوری اطلاعات طرح آرامش بهاری، علی اخگری را به عنوان مسئول دبیرخانه طرح آرامش بهاری و امین اسدی را به عنوان مسئول کمیته فرهنگی و اعزام مبلغ این طرح منصوب کرد.
همچنین رئیس ستاد طرح نوروزی آرامش بهاری در مازندران در حکم جداگانه‌ای نوروز رشیدی را به عنوان مسئول کمیته بهره‌برداری اقتصادی از موقوفات و بقاع متبرکه، علی امیری مسئول کمیته حراست طرح آرامش بهاری، غریب رضا وحیدی مسئول کمیته بازرسی طرح، فرشید نوروزی مسئول کمیته پشتیبانی طرح آرامش بهاری و عباس عابدی را به عنوان مسئول کمیته ساماندهی هیئت امنای امامزادگان، مساجد و مشارکت‌های مردی منصوب کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در حکم جداگانه‌ای محمد حسین فاضلی را به عنوان مسئول کمیته روابط عمومی طرح نوروزی آرامش بهاری در مازندران منصوب کرد.
در بخشی از احکام صادره خطاب به مسئولان و روسای کمیته‌های طرح نوروزی آرامش بهاری در مازندران آمده است: لازم است با فعال نمودن کمیته های مربوطه و بکارگیری کلیه ظرفیت‌ها، توانمندی ها و امکانات سازمان و تعامل سازنده با سایر دستگاه‌های اجرایی استان به هرچه با شکوه برگزار نمودن این ویژه برنامه اهتمام نموده و گزارش پیشرفت را به اینجانب ارائه نمایید./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 اسفند 1392
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!واسه خودشون پست جدید میسازن؟؟؟!!!!بابا ما مردیم از دست ترافیک بوق و آشغال اون موقع آقایان آرامشو از کجا آوردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ البته درسته این عزیزان دلسوز و مدیر به تمام معنا جیباشون پر از پوله و براشون همه جی آرومه چرا ؟؟ چون دغدغه به نام فقر فلاکت نداری بدبختی و قسط بانکو فیش آب وبرق وگاز آنچنانی با افزایش 3500000درصدی رو ندارند ..... پس بزنید دست قشنگه رو برا این عزیزان آرام آرام آرام

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.